Saturday, April 25, 2009

Chat box Havoc

Malam ni, Jin aka sanusi, Mail aka Pakngah, Adi aka handsome boy dan yours truly chat bagai nak gila. Aku sakit perut tahan gelak. Nak gelak kuat anak dah tido.
Dari pukul 8.30 mlm sampai pukul satu lebih, bukan apa, lama tak bergurau senda atau merapu, tapi bukan merapu kosong.
We cherished each others company.
I guess berbaloi gak lah effort setting up this blog.
Yang kami harap agar dapat ramai lagi drop in and say hello.
Ada banyak cara nak tinggal message kat sini.
Boleh tinggal comments kat setiap bawah posting atau kat chat box. Kalau tak ada orang pun tinggal lah message kat chat box saying that you all lalu.
Tapi yang paling best sekali kalau boleh hantar artikel. Tak ada foto, tulisan pun boleh, pendek pun tak apa. foto saja tanpa tulisan pun ok gak. Hantar lah apa saja yang korang suka asalkan tidak terkeluar dari tabii.
Kalau ada berita mengenai korang atau kenkawan lain lagi bagus.
Macam yang saya katakan , blog ini, bukan blog peribadi saya, tapi blog berkumpulan.
Yang dah diterima sebagai author tu, cuba lah hantar sesuatu, sikit pun tak apa.
Hari ini saya dah letak Hit counter dan dalam masa sehari dah lebih seratus hit. It shows that you all do visit, but, hanya sebagai pemerhati.
Saya buat macamni pun sebab saya rasa kita batch 82 ni memang close with each other. We always yearn for each others love.
I am so happy when Adi join the chat tonite. I havent met him since the great gathering in 2006.
Jadi kenkawan drop us a line just to show your approval of what I have been doing.
InsyaAllah well try to oraganise a small meet soon.

I am always here to greet anybody.

Join us in tommorows chatting.
To Mail, Adi and Jin ...Thanks bro. Korang memang brilliant, tu yang aku cakap kat Mail, Kalau kita gabungkan kepala gila yang penuh dengat bakat yang berbagai ni, Im sure we can create something that can make all of us sucessfull.
Allah tak akan sesiakan usha dari makhluknya itu, kerana dia lah yang lebih mengetahui. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment