Tuesday, April 21, 2009

Kampung Ku, Langgar,Alor Setar,Kedah


Gambar diambil pada pukul 8.30 pagi,2007. Cerita mengenai nya ada dalam blog saya"piquant"
Tips: Untuk sesiapa yang akan posting gambar ke laman ini, boleh klik kat ikon foto pada panel atas yang akan jelma di paparan setiap kali untuk "New Posting"
Foto dinasihatkan supaya dikecilkan saiznya-600 kebawah, untuk muat naik dan muat turun yang laju.
Korang kena jawab email 'Invitation' saya dulu sebelum dapat menghantarkan 'post'. Saya dah mula hantar ke beberapa kawan dah. Siapa belum terima, tolong hantar alamat email korang pada Shookart@yahoo.com atau hantar mesej baru kat laman ADschool82
Saya akan cuba mengindahkan lagi laman in dengan berbagai gejet, dan nasihatilah saya, jika ada cadangan dari segi layout dan isi.Saya pun tak se 'computer savvy' sangat.
Sama sama lah kita isikannya dengan wadah indah samaada visual mahu pun verbal.
Saya juga ingin meminta izin dari korang semua untuk mengguna foto foto korang yang telah terkumpul oleh kita dalam menjayakan gathering MSM kita dahulu.
Jika ada foto yang korang tak benarkan, beritahulah saya supaya dapat saya' delete' kan.
So,....Lets get the ball rolling and look forward for more wonderful time together.
I love you all very much.......... Lenon budak AD

No comments:

Post a Comment