Friday, May 8, 2009

Dalam Kenangan (VIDEO) ***MESTI KLIK***




Video courtesy by Armadius

3 comments:

  1. Alfatihaaaaah... cuba ko orang perhatikan bebetul... keluar jer gamboo arwah2 tuuu adeee jer aku terselit...eeee NGERIIIII akuuu...mana lah tau.. pas ni giliran aku laks hehehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum wbt dan Salam Idulfitri.

    Tahniah kepada pengasas Blog ini dan saya sungguh terharu dan tersentuh apabila mengetahui yang ramai diantara bekas pelajar saya telah menemui Allah yang maha kuasa terlebih dahulu dan saya bersyukur kehadratNya kerana masih lagi merasa nikmat dan keberkatanNya. Seperti kata pakngah, kita tak tau bila giliran kita pulak.

    Saya ingin tahu apakah punca kematian setiap dari kawan-kawan kita tu. Yang dimaklumkan ialah kematian Faisal dan Ramli Paiman. Selepas itu Sulaiman Masrom.

    Melihat gambar-gambar nostlgia semuanya mengingatkan kita masa dolu-dolu dan kalau boleh ingin kembali ke era itu !!! Saya ternampak ada gambar saya sekali dan juga Tuan Hj Hashim.
    Cuma apa yang kadang-kadan saya merasa sedih kerana ramai tidak mahu meneruskan hubungan komunikasi dengan cikgu2 lama tu. Bagi saya ada yang masih terus berbalas kad raya setiap tahun sejak meninggalkan ITM. Mungkin selepas ini boleh dilakukan sesuatu - berjumpa beramai ramai beramah mesra dengan cikgu-cikgu lama yang masih hidup. Itu pun kalau ada yang sudi dan masih ingat. Untuk makluman Prof Madya Hj Hashim Hassan, Prof Madya Mohd Ali Abdul Rahman (Art History) sekarang dengan saya di Fakulti SEni Lukis dan Seni Reka di UNISEL seksyen 7 Shah Alam. Pada semua, khususnya pelajar grafik bila senang kunjungi kami. Setakat ini kursus yang baru mengeluarkan First Batch graduate ialah Grafik (Diploma & Degree - konvo bulan Nov ni) dan kita ada 850 orang pelajar setakatni bersam dengan Diploma Fotografi. Kursus yang akan ada sedikit masa lagi Fine Art, Teknologgi Percetakan, Multimedia Design dan video & Animation.

    Prof Hashim masih sihat. Kami bertiga dibantu oleh 23 orang lagi pensyarah yang semuanya graduan UiTM dari grafik dan fine art.

    Sekian buat sementara waktu. Alamat perhubungan -
    Fakulti Seni Lukis dan Sen Reka
    Tingkat 4
    Universiti Industri Selangor
    Jalan Zirkon A 7/A 40000 Shah Alam
    Pejabat 03-55223561

    Salam idulfitri dari saya

    Prof Dato' Raja Zahabuddin Raja Yaacob
    Dekan

    Hp 019-3567536

    ReplyDelete