Thursday, June 18, 2009

M.I.A : Ajib IDE



Last saya jumpa 1988, Ajib datang ke kampung saya pada hari perkahwinan saya kat Langgar Alor Star. Malahan Ajib lah 'the only' Budak Ad82 yang hadir.Waktu itu dia bekerja di Alor Star.

Foto : Led

1 comment:

  1. Just nak share dgn kengkawan,
    www.sunrise-guava.com

    JOM minum Pink Guava & buat EXTRA INCOME!




    "Alamilah REVOLUSI Kesihatan & Pendapatan"
    SIHAT, CERIA, KAYA

    Dengan hanya meminum jus yang enak & lazat, kemudian ajak orang lain minum, boleh dapat keuntungan berpanjangan di luar jangkaan. Pendapatan boleh menjangkau dari RM500 hingga RM3,000 seminggu.

    MUDAH & MENAKJUBKAN!
    Sesiapa saja adalah dipelawa menyertai kami utnuk menggalakkan rakyat Malaysia hidup sihat & ceria walaupun di dalam keadaan kegawatan ekonomi sekarang. Falsafah kami adalah SEMUA ORANG MAMPU BELI, SEMUA ORANG MAHU SIHAT, SEMUA ORANG INGINKAN PENDAPATAN.

    Golden Hope Food & Beverages Sdn Bhd (GHFB)
    Ladang buah jambu batu merah (pink guava) terbesar di dunia dengan keluasan 1,250 ekar terletak di Sitiawan, Perak. Sime Darby dengan anak syarikatnya GHFB semenjak tahun 2006, telah memasarkan 15% pengeluaran jus jambu batu merah (pink guava) ke seluruh dunia. Produk ini telah diterima baik di Eropah, Amerika Syarikat, China, Australia, Jepun, Korea, Singapura dan Malaysia.




    Manfaat KESIHATAN

    Manfaat kesihatan dengan mengamalkan meminum "Pink Guava Juice" secara berterusan, dapat mengatasi atau mengurangkan masalah kesihatan atau penyakit2 berikut:-

    Kencing Manis, Gula Dalam Darah, Jantung, Mengurangkan Kolesterol, Gastrik, Cirit-Birit, Masalah Penghadaman, Masalah Usus, Kebas Kaki & Tangan, Dermatitis, Epilepsy, Menstrual Disorders, Vertigo, Rheumatitism, Masalah Kulit dan banyak lagi.

    "Pink Guava Juice" yang dikeluarkan oleh Golden Hope Food & Beverages (edaran Kumpulan Matahari) ini adalah HALAL & 100% ASLI (tanpa bahan pengawet, tanpa gula, tanpa pewarna).

    Dengan hanya bermodalkan RM140(Sabah & Sarawak RM150) , anda boleh menjana pendapatan yang tidak pernah anda fikirkan, tetapi ianya telah TERBUKTI.

    Sistem ini sangat unik & secara automatik mencipta sebuah mekanisme serta sinergi bahawa setiap pengguna Sunrise Guava Juice ini, adalah juga pengedar. Dengan sistem mudah ini, pengguna/pengedar cuma AJAK ORANG LAIN MINUM, dan akan mendapat keuntungan yang berterusan.

    Ingin tahu lebih lanjut, sila hubungi

    Syed : 019-6610324

    ReplyDelete