Sunday, August 30, 2009

Jumpa Mansor di Facebook


















Semalam saya terpaksa register untuk join 'facebook' sebab nak retrieve foto dari Roslaini.
Sebelum ni ramai juga kawan kawan dan pelajar saya menanyakan samaada saya di 'facebook' atau tidak.Saya tidak begitu berminat kerana sangkaan saya ia hanya satu social networking yang hanya sesuai untuk remaja.
Satelah saya disahkan sebagai ahli saya dapati yang ianya agak menarik untuk kita get connected dan membesarkan lagi networking of friends kita termasuk saudara mara kita.
Saya terkejut mendapati yang ramai kawan kawan AD82 sudah di sana dan begitu juga dengan anak anak saya.
Di sinilah saya terjumpa dengan Mansor dan ramai lagi kawan kawan lain.

Its interesting and fun guys! another virtual space for us to strengthen our silatullrahim with easy n' fun chatting and photo sharing.
It is much more popular compared to the other social networking like tag, friendster or myspace.
I have already create a link at AD82 sidebar for our convenience.
Its easy guys! Just click the logo and join the fun!
A quote from Zainal, fellow budak AD and facebookians: "old people also needs love and friends"

3 comments:

  1. Saya pun baru aktif ikut facebook tahun ni..memang berbeza dengan lain-lain sosial network...

    ReplyDelete
  2. saya pun maseh blur ngan facebook ni uda, lama dah member suruh aktif kat situ tapi hishhh... maleh nak melayan...

    ReplyDelete