Friday, August 28, 2009

Missing Jin















Jin, bila hang nak balik ?

8 comments:

  1. Aris,
    ni foto waktu Jin balik Malaysia tahun 2003 dulu.
    Dia melawat saya kat Conlay. Jin tak pernah lupa cari saya kalau dia balik Malaysia, kecuali yang terakhir pada tahun 2007. huuu... sampai hati ngko Jin.

    ReplyDelete
  2. Maaf ..saya tak tahu, Sanusi kerja apa di UK atau sambung belajar ??

    ReplyDelete
  3. Roslaini,
    Sanusi berniaga di UK.
    dah sepuluh tahun lebih dia di sana.
    Sila layar blog sanusi j.in.uk di list ad82 bloggers.

    ReplyDelete
  4. Salam Ramadhan Shook.
    aku baru jumpe blog hang... pe kabor..?
    dari.. akow di JB.

    ReplyDelete
  5. cyfu aka akow...senior grafik...saya dah lawat blog tuan sungguh menarik dan berinformasi...salam melawat ke blog ad82

    bro pyan....heeeeeee....ini jin baik punya

    ReplyDelete
  6. cyfu,
    apa khabar Tuan,
    saya pun dah layari blog Tuan, menarik...
    terima kasih kerana singgah di sini,
    we'll be keeping in touch,
    InsyaAllah.
    Salam Ramadhan jua buat Tuan.

    Bro Pyan,
    nama saja Jin tetapi manusia yang cantik...

    Tuan Aris,
    bila boleh berbuka bersama?

    ReplyDelete