Monday, May 17, 2010

Budak AD 82: The Blog and its Blogger

Pagi ini, selepas menghantar anak ke sekolah, saya berdepan komputer dan menulis suatu posting panjang mengenai blog ini. Dah lama tak berposting apa apa cerita.
Posting mengenai blog ini, penulinsya dan juga latar belakang hidup di Itm dulu.

Dua jam berlalu, setelah mengedit, saya pun menekan butang publish post, tiba tiba, posting failed sebab line internet terputus,. Selepas online semula, saya dapati posting tadi hilang sebab ianya tidak di save.

Waaa.... sakitnya hati aku, dah seasoned berblogging pun, masih kecundang.
Nak taip semula, dah tak kuasa aku.

Apapun posting yang hilang tadi adalah ngomelan aku tentang sayangnya aku terhadap Budak Ad82, samaada blognya dan juga kawan kawan ku.
Yang aku mampu taip semula adalah yang ini:


"Setahun berlalu semenjak blog ini didirikan"
"Minggu lepas, aku ingat nak tamatkannya sahaja"

....dan disudahi dengan:

" Lenon loves his AD lifes and friends very much and nothing will stop him to cherished it"
"Jadi kawan kawan, walaupun blog ini tersangkut sangkut dan ketandusan pengunjung, saya tetap akan teruskan selagi terdaya, InsyaAllah".

Terimalah wajah baharu Budak AD 82!

7 comments:

  1. Shook...kadang-kadang kita putus asa, seolah-olah tiada pengunjung...tapi kita sebenarnya tak tahu...silence reader ramai....Cheer up Bro..Niat yang Baik, Allah jua yang tahu...Tahniah dan Syabas...

    ReplyDelete
  2. Semangat peribumi dan warisan rupa blog kita kali ini, ya?! Syabas Mr. Shook

    ReplyDelete
  3. Terima Kasih Ros kerana setia menemani.
    TERIMA kASIH pokku Yee.

    ReplyDelete
  4. Bro lenon, dont worry ..ramai silent reader d luar sana, including me. Cherrio bro,, blog haku pon da bersawang,, bahan banyak idea banyak time nak nulis tu cam ada hantu halang la hehe..tu nak kena tanya pak Ngah pe ubatnya. Gogo chaiyok Lenon!!

    ReplyDelete
  5. terima kasih Dekni,
    saya pula kekurangan bahan yang menarik tapi nak berblogging jugak...

    ReplyDelete
  6. Tahniah dan teruskan perjuanganmu, Lenon. Ramai yang menyokong sebenarnya.

    ReplyDelete