Wednesday, September 16, 2009

Love Story : Budak AD80 & Budak AD82


Tuan Khairi Ahmad dan Puan Laila. Konvo 1985


and their offsprings, 2005

SELAMAT HARI RAYA.
MAAF ZAHIR BATIN.
Buat Khairi dan Laila Sekeluarga.

6 comments:

  1. Pn Laila sekarang di mana ya...last jumpa dia masa dia di Dewan Bahasa?Dah besar anak2 dia...

    ReplyDelete
  2. Saya bekerja di Utusan Melayu, Jln chan sow lin. Dah 15 tahun, jawabnya sampai bersarala. Anak perempuan yang sulung dah 21 tahun, buat degree di Uitm, Shah Alam. 2nd ambil SPM tahun ni. 3rd baru tahun 5. Ada yang last, simpan...

    Saya layar gemagong, tgk anak2 Arispun dah besar2. Berapa orang ye. Saya terkejut juga bila baca tentang arwah isteri (alFatihah).

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Lenon. Selamat Hari Raya dan Maaf zahir dan batin juga pada Lenon, Eta dan family. Tahun ni tak buat portluck ke.Kalau tak bekerja bole jg join.

    ReplyDelete
  4. salam laella....terima kasih lawat blog saya...anak saya 4 orang...yg sulung kat USM,yg kedua kat PTPL,yg ke3 ting 4, yg ke 4 umur baru 5 tahun

    ReplyDelete
  5. OOO yang sulung dah berapa tahun ye. Kalau raya nanti bole buat reunion raya AD82 bestnya. Sejak lepas reunion dinner, tak jumpa dah kawan2 yang lain. Sal pun lama tak jumpa. Baby dia sampai besar dah..

    ReplyDelete
  6. Salam Laella. Selamat hari raya maaf zahir batin. I pun dok berangan kita semua boleh jumpa lepas raya. Kami bertolak balik kg (Kedah) esok. My 3rd girl pun ambik spm taun ni.

    ReplyDelete